Reklamacije i zamjene

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne može oštetiti.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah je dužan uputiti reklamacije jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti tvrtki WINE 360 TECH d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju tvrtki WINE 360 TECH d.o.o. i to e-mailom na info@maliducan.hr ili pismeno na adresu Oreškovićeva 8/1,10000 Zagreb, dok je WINE 360 TECH d.o.o. dužan u roku od 15 dana odgovoriti od dana zaprimanja prigovora sukladno čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

WINE 360 TECH d.o.o. prihvatiti će povrat reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije troška zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi ugovorni partner tvrtke WINE 360 TECH d.o.o. koji je distributer/proizvođač spornog proizvoda.